Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych

Utworzono dnia 14.09.2021
Czcionka:

ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Debrznie  zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.

  1. Rodzaj zamówienia: usługa

Tryb postępowania: Kierujemy zapytanie ofertowe na zrealizowanie świadczeń w formie  specjalistycznych usług opiekuńczych.  Jest to zamówienie poniżej 130.000,00 złotych i będzie udzielone bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie będzie realizowane w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminacyjny oraz zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych netto”.

  1. Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Debrznie, ul. Ogrodowa 27,
    77-310 Debrzno, tel. 59 83 35 439, fax 59 83 35 632,
    e-mail: ops_debrzno@wp.pl
  2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz dzieci ze zdiagnozowanym całościowym zaburzeniem rozwoju (m.in. autyzm dziecięcy, zespół downa, itp.) w ich miejscu zamieszkania tj. na terenie Miasta i Gminy Debrzno, w ramach których prowadzone byłoby uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu. Zgodnie z zaleceniami lekarzy dzieci wymagają świadczenia usług w zakresie fizjoterapii.

Szacowana średnia liczba usługobiorców: 6 osób. Liczba godzin i osób objętych usługami – ok 10 h tygodniowo, jednak liczba może ulec zmianie (zwiększenie/zmniejszenie). Nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Debrznie (zmiany stanu zdrowia i sytuacji życiowej osób wymagających pomocy). Określona liczba godzin świadczenia usług stanowi ich szacowną ilość, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane.

  1. Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2021 r. – grudzień 2021 r.
  2. Cena: Przy wyborze oferty będzie brana pod uwagę cena oferowanej usługi, jej zakres oraz możliwości realizacji w umówionym terminie. Planowany sposób zapłaty zostanie ustalony w umowie na wykonanie usługi. Ponadto w przypadku, gdy pomimo wysłania zapytania otrzymamy tylko jedną ofertę, uznaje się zasadę konkurencyjności za spełnioną. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena oraz doświadczenie zawodowe osoby chętnej do realizacji zadania.
  3. Inne istotne warunki zamówienia:
    1. Niezbędne wymagania:
  • posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: logopeda, specjalista w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuta, lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,
  • posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w jednej
    z następujących jednostek:
    • szpitalu psychiatrycznym,
    • jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
    • placówce terapii lub placówce oświatowej, do których uczęszczają  dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
    • ośrodku terapeutyczno- edukacyjno-wychowawczym,
    • zakładzie rehabilitacji,

lub posiadanie dokumentów potwierdzających zdobywanie
lub podnoszenie wyżej wymienionych kwalifikacji zawodowych
oraz posiadanie możliwości konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.

  1. Szacunkowa liczba godzin – zgodna z punktem 3.
  2. Rzeczywista liczba godzin świadczenia usług uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego i w trakcie roku może ulec zmianie.
  3. Zamawiający w stosunku do ilości godzin zastrzega, że w przypadku, gdy ilość wykonywanych godzin będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę zrealizowanych godzin.
  4. W cenę godziny (60 minut) należy wliczyć koszty dojazdu oraz niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia zajęć.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług w dni robocze,
    w szczególnie uzasadnionych przypadkach za zgodą osób, bądź ich opiekunów prawnych dopuszcza się świadczenia usług w sobotę.
  6. Ochrona danych osobowych – wykonawca wykonując przetwarzanie danych osobowych (świadcząc specjalistyczne usługi opiekuńcze
    na rzecz dzieci ze zdiagnozowanym całościowym zaburzeniem rozwoju) w imieniu administratora, gwarantuje wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia danych osobowych.
  7. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2005 nr 189 poz. 1598).
  1. Informacje dodatkowe:
  • otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego;
  • po wybraniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający skontaktuje się wyłącznie z wybranym oferentem;
  • zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
  • zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

8. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Oferta musi być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do formularza należy dołączyć podpisaną przez osobę upoważnioną Klauzulę informacyjną (załącznik
    nr 2). 
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  3. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  5. Wykonawca gwarantuje i kieruje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych wyłącznie te osoby, które spełniają wymogi zawarte w treści § 3 Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września
    2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2005
    nr 189 poz. 1598).
  6. Do oferty zleceniobiorca jest zobowiązany dostarczyć życiorys (CV) osoby prowadzącej świadczenia specjalistyczne, dokument potwierdzający wykształcenie  oraz inne dodatkowe dokumenty  potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie przy realizacji tego typu świadczeń.
  7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  8. Cenę oferty należy wskazać w Formularzu oferty (Załącznik Nr 1
    do zapytania ofertowego) ze wskazaniem wartości netto i kwoty podatku VAT w stawce obowiązującej na dzień składania ofert.
  9. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
  10. Do oferty zleceniobiorca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie
    o wypełnionym obowiązku informacyjnym podpisany przez osobę upoważnioną (załącznik nr 3).
  11. Ofertę należy złożyć w skrzynce pocztowej umieszczonej na budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Debrznie przy ul. Ogrodowa 27 w terminie do 24.09.2021 r. do godziny 14:00 w zamkniętej kopercie z napisem „Zapytanie ofertowe na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ops_debrzno@wp.pl.
  12. W przypadku wybrania oferty zgłoszonej mailowo Ośrodek Pomocy Społecznej będzie żądał dodatkowo złożonej dokumentacji w oryginale.

W sprawie w/w oferty można się kontaktować z Panem Pawłem Władyczak tel. 059 83 35 439 lub 793 197 004.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, liczy się data i godzina  wpływu do siedziby Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik 1

Utworzono dnia 16.09.2021, 13:56

FORMULARZ OFERTY

Załącznik 2

Utworzono dnia 16.09.2021, 13:57

Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych

Załącznik 3

Utworzono dnia 16.09.2021, 13:57

OŚWIADCZENIE O WYPEŁNIONYM OBOWIĄZKU RODO

Harmonogram wypłat
świadczeń w 2024 roku

Styczeń 26-01-2024
Luty 26-02-2024
Marzec 26-03-2024
Kwiecień 25-04-2024
Maj 27-05-2024
Czerwiec 25-06-2024
Lipiec 26-07-2024
Sierpień 27-08-2024
Wrzesień 25-09-2024
Październik 28-10-2024
Listopa 26-11-2024
Grudzień 19-12-2024

Ośrodek Pomocy Społecznej
w Debrznie

ul. Ogrodowa 27
77-310 Debrzno

e-mail: ops_debrzno@wp.pl

tel./fax:   59 83 35 439
    59 83 35 632
tel. kom.   793 216 107
NIP   843-107-24-97
REGON   005311680

 

Godziny urzędowania:

700  1500


Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Debrznie

Paweł Władyczak

Godziny przyjęć interesantów:

Środa - 730 – 1000


Dział świadczeń rodzinych
i funduszu alimentacyjnego:

tel. kom.   730 807 211

Godziny przyjęć interesantów:

730 – 1430